سقف متحرک روف گاردن آجودانیه تهران

دوشنبه 15 بهمن 1397
16:16
سقف متحرک ساینا

سقف متحرک پارچه ای روفگاردن

سقف متحرک روفگاردن یکی از کاربردهای سقف متحرک می باشد. شرکت سقف متحرک ساینا برای محافظت از فضای زیر یک پرگولا چوبی این سقف متحرک پارچه ای را طراحی نمود. پرگولا چوبی بر روی روفگاردن برج مسکونی در منطقه آجودانیه تهران قرار دارد. با توجه به اینکه پرگولا یک المان دکوراتیو برای محوطه خارجی است و نمی توان از فضای زیر آن در تمام ایام فصول سال استفاده کرد. یکی از المان های به روز دنیا که می توان آن را روی یک پرگولا استفاده کرد سقف متحرک پارچه ای است که فضای خارجی یک برج، ویلا، رستوران و … را هرچه زیبا تر می کند.


باید توجه کرد که هزینه سقف متحرک پارچه ای متفاوت با المان های دیگر است و هزینه سقف متحرک پارچه ای به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد.

معماری سقف متحرک پشت بام

در طراحی سقف متحرک روفگاردن بر اساس پرگولایی که در فضای روفگاردن نصب شده بود طراحی گردید. با توجه به هدف کارفرما که بتواند از فضای زیر پرگولای طراحی شده در فضا به راحتی در تمام فصول استفاده کند از یک المان محوطه سازی مدرن و لاکچری استفاده کرد. برای هرچه زیباتر شدن فضای داخلی با یک دکوراسیون منحصر به فرد می توان نورپردازی کرده تا فضای رویایی را در زیر این سقف برقی ایجاد کند.


مشخصات سازه و پارچه سقف جمع شونده

سازه به کار رفته در این سقف برقی اتوماتیک از جنس آلومینیوم ۶۰۶۳ استفاده شد تا زیبایی و استحکام بیشتری را به فضای روف گاردن بدهد. فضای پوشیده شده در روفگاردن برج به متراژ ۵۰ مترمربع است.برای جمع شدن پارچه سقف جمع شونده از موتور الکتریکی سامفی ساخت فرانسه که یکی از موتورهای با کیفیت بالا در بازار است از طرف کارفرما برای سقف جمع شونده برقی انتخاب شد.



[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سقف متحرک ساینا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]