سایبان متحرک استخر ویلا شهریار

شنبه 18 خرداد 1398
14:39
سقف متحرک ساینا

معماری سایبان متحرک استخر

یکی از ویلاداران در شهریار برای ایجاد فضایی متفاوت بر روی استخر خود از سقف جمع شونده برای پوشش استخر استفاده کرد. در این راستا کارفرما با مشاوره رایگانی که با معماران شرکت سقف متحرک ساینا داشت به این نتیجه رسید که برای پوشش فضای مد نظر خود از دو سایبان متحرک استخر استفاده نماید. مهندسین ساینا برای دوام بیشتر سقف جمع شونده استخر و خروج کامل آب از روی آن، سقف اتوماتیک را با کمی شیب ساختند تا به راحتی آب های وارده بر سقف متحرک را به باغ هدایت نمایند.


مشخصات سازه و پارچه سقف جمع شونده

با استفاده از سایبان متحرک یک استخر چهار فصل خواهید داشت. کارفرما برای ایجاد یک پوشش متفاوت بر روی استخر خود از سقف برقی استفاده کرد. با توجه به اهداف کارفرما طراحان از دو سقف متحرک به ابعاد ۱۰*۵ برای مسقف کردن فضا استفاده کردند، از طرفی مشتری مایل بود که سایبان متحرک استخر به صورت جداگانه باز یا بسته شود از این رو در طراحی سقف متحرک برقی از دو موتور با برند هیوت استفاده شد تا کارفرما بتواند به راحتی و به صورت جداگانه آن را باز و بسته نماید. برای ایجاد فضایی گیرا و متفاوت رنگ سازه و پارچه متضاد انتخاب شد تا فضای زیباتری را در کنار ویلا ایجاد شود.


مشخصات سقف متحرک پارچه ای استخر

این پروژه یک سایبان متحرک استخر در محوطه فضای باز ویلا واقع در شهریار به متراژ ۵۰ متر مربع می باشد.

مساحت : ۱۰۰ متر مربع

کاربری : سایبان متحرک استخر

محل پروژه : شهریار

موتور: سامفی فرانسه

مشخصات سازه : آلومینیوم ۶۰۶۳

پوشش اتصالات: فولاد گالوانیزه

سال : بهمن ماه ۱۳۹۷

نوع دوخت پارچه : HF



[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سقف متحرک ساینا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]